Driftsstøtteaftaler

Efter behov, til understøtning af brugerne og forretningen

 
Driftstøtte fra specialister i virtuel it-infrastruktur

I Lean-On A/S har vi nogle af landets dygtigste eksperter med spidskompetence inden for virtuel it-infrastruktur. Mange virksomheder har fundet ud af, at det er profitabelt at få støtte til driften fra it-eksperter. Her er det, at Lean-On's spidskompetence kan optimere it-infrastrukturen til at støtte forretningen på den bedst mulige måde. Vi sætter en ære i at gøre en kunde så selvkørende som muligt, men tit og ofte kender vi procedurer i forbindelse med central IT bedre end medarbejdere in-house, der kun har behov for at udføre dem en gang i mellem. Med en driftsstøtteaftale med Lean-On skræddersyet til organisationens behov, kan både interne og eksterne ressourcer udnyttes optimalt.

Vi fokuserer på forretningen og brugerens effektivitet

I vores driftsstøtte har vi altid brugerens effektivitet og optimering af forretningen for øje. Medarbejdernes produktivitet skal optimeres på bedst mulig måde for at understøtte forretningen. Det sker ved at sikre optimal levering af brugernes applikationer uanset tid og sted – om det er på et hotelværelse i Shanghai kl. 23 eller i organisationens datterselskab i USA kl. 11. Forretningen fungerer kun optimalt, hvis medarbejderen har dynamiske og fleksible arbejdsbetingelser i hverdagen - med løbende vedligehold hos Lean-On sikres den mest optimale drift. 

Nem adgang til Citrix eksperterne

Med en driftsstøtteaftale hjælper Lean-On jer med jeres it-drift. Aftalen kan tilpasses jeres virksomhed, med løbende besøg hvor vi kommer ud til jer og løser de opgaver, der er aftalt. Dette omfatter vedligeholdelse og optimering af jeres Citrix-miljø. En driftsstøtteaftale sikrer også, at du har nem adgang til teknisk kompetence i tilfælde af nedbrud. En aftale kan inkludere påbegyndelse af fejlrettelse indenfor 4 timer - og er der behov for en 24/7-aftale, står vi også parat.